duminică, 3 aprilie 2011

Greseala se plateste in ziua de Paste..


Duminica. 3 aprilie. 2011. Ziua mea de relaxare..

Dupa 3 zile in care am injurat in gand, am strans din dinti, si am "zambit frumos", a venit ziua de duminica, si am decis sa dau o "raita" pana la Galati.

Totul foarte frumos, in afara de ora de trezire >>06:00<<

Am ajuns in Buzau. A venit la noi un tip mai jegos, mai barbos, si cu pantalonii mai jos decat ai mei, si ne zice: Greseala se plateste in ziua de Paste..

Am urcat in tren, ne'am vazut de Galatiul nostru.. Am ajuns la destinatie. Am pierdut timpul pe acolo.. Autobuzul ne astepta.. Tot drumul pana acasa, adica.. toata ziua, am avut in minte ce a zis tipu' ala.

A urmat inca o dezamagire.. Si cand zic INCA UNA, stie ea la ce ma refer.. In fine.

Am reusit sa inteleg ce zicea "Soldatul" din Buzau.. Si zic "soldat" pentru ca a zis: "i'm a soldier, sunt un soldat la fel ca EmineM".

E profunda expresia aia, daca o pot numi asa, CITATUL!




2 comentarii:

  1. geniu ramane geniu ......toate geniile au fost considerate nebune dar nu toti nebuni sunt genii

    RăspundețiȘtergere
  2. intradevar a spus o vorba inteleapta....si dezamagiri or sa existe mereu...tu doar ai grija sa nu se repete de mii de ori sa nai parte de ele mereu

    RăspundețiȘtergere