miercuri, 6 aprilie 2011

On the way to happyness, is more like a happyless



Imi trec ganduri prin cap, ca niste proiectile

Am numai idei tampite, geniale, idioate, infantile

Dar zambesc :D, imi e greu, dar cineva m'a'nvatat sa fac asta

Ii multumesc, desi sunt sigur ca acum ma destesta, ma uraste,

Sunt momente in care ma uit in oglinda, si simt ca ma priveste..

De fapt normal ma priveste ce fac, ce zic. Sunt impacat

Cu mine ca "macar am incercat"

Trecand peste toate, ma uit iar in spate

Vad multe lacrimi varsate, de persoane'apropiate

Frate!! Nu se mai poate, de ce sunt eu cel care, le strica pe toate?

Cand totul mergea ca pe roate, am facut pana..

Dar nu'i nimic, acum, totul pentru mine e doar un pansament pe rana...

Un comentariu:

  1. frate viata-i cruda nu uita:
    traieste clipa
    sau ea te va trai pe tine,
    asta-i dureros deci nu te abtine
    improasca cu cuvinte, arunca cu nori
    ca intodeuna aici vom fi noi .
    te sfatuiesc si te ajut.. hai la o bere pe bordura :)

    RăspundețiȘtergere