duminică, 10 aprilie 2011

Viata face spuma.. nu te agita!

Acum sunt beat, adica luat

As face versuri, da' nu'mi vin in cap

Ma amuza tot, adica rad din nimic

E de la ciocolata cu bere, sau e ceva psihic?

Da' nu mai conteaza, e frumos asa..

Acum sunt la Enya

Am baut vreo 2 beri

Deci im place starea mea

Sunt criminal, sa'mi bag ..

N'am mai dormit de 2 seri

Am mancat un kil' de biscuiti, ieri,

Erau cu ciocolata, rad ca o idiot

Degeaba speri sa'mi revin n'am sanse,

Sunt irecuperabil, da' sunt valabil, la rime

La tine, retine ca acum ne simtem bine

E ca'n mine, si nu de'alea cu mineri

Ci de'alea care explodeaza, capu' meu acum e varza

Rimez cu barza, sau cu viezure, te'n jur cu mazare

N'ai bani de cazare, deci. Dormi in parcare

Sau la oricine are, c***turi de fonduri FARE

Ce tare! Am terminat si poezia

Acum o sa plec de "acia"

Arat ca dracu', si el se mandreste cu faptu'

Ca tre' sa'mi fac patu'

N'are niciun sens, deci ia p'asta si pasta,

De dinti, si tine'o pe dinti

BooM, BooM, PoW

Mi'am amintit de Linkin Park, WoW

Deci, scriu vers cu vers, da' sa mor de are sens

Pun punct. Beau o gura, iau un shot,

Era cu ciocolata, zici ca's spart..

E crima.. plm, da' n'are rima!


3 comentarii:

  1. esti criminal:X:X
    si am facut o poezie despre noi...
    dar nuj unde e...
    :X:X:X
    daca no gasesc am nevoie de ochii tai sa rescriu din nou...
    Iluwyet

    RăspundețiȘtergere
  2. ciocolata dauneza grav dar nu sanatati tale :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma pierd in atatea versuri...
    frumos si punct.

    RăspundețiȘtergere