luni, 21 martie 2011

Vampire in the Night



Uhh. In seara asta e luna plina

Poate o sa ma transform..

Dar cred ca ea'i divina, de vina

Pentru ca n'am somn

Dar stai! Ce se aude? Se lasa linistea..

Vad picaturi de sange proaspat pe covor

Nu sunt ale mele, ma sperii de mor!

Se inchide geamul, se tranteste usa, se aud pasi..

Se face liniste.. imi aud inima

Vrea sa iasa din piept

Sa fie libera, nu captiva in corpul asta inert

Am intors capul.. era in spatele meu.

Ma asteptam sa ma sperii, sa tresar, cum fac mereu..

Dar nu. M'a luat de mana. A observat ca's rece

Mi'a zis: Nu te speria, ca totul va trece

Atunci am vazut'o sub razele lunii..

Era superba.. ce sa mai.. era zeita lumii

I'am atins obrazul, cu o miscare lina

Ma asteptam la altceva, dar ea.. doar suspina

Apoi o iau in brate, o strang incet

Ii zic, ca vreau sa fie aer, sa o tin in piept..

Primul sarut, e intotdeauna, ceva ce n'o sa uit

E cel mai sincer sentiment,

E cel ce tine permanent

Nu poate fi uitat, nici cu tratament

Deci, indiferent

Cat de indecent

As fi, o voi tine in gand,

N'o voi uita nicicand.


3 comentarii:

  1. Mai sami bag...esti genial...respectele mele frate...pe cuvant nu stiu daca as fi in stare sa scriu asa ceva...pe cuvantul meu:P
    Sunt de acord cu SunRise pur si simplu divin...esti THE BEST...tineo tot asa:D;)

    RăspundețiȘtergere
  2. la poezii nu comentez...
    ptr ca ma simt nashpa... cand o citesc mai ales ptr ca stiu cat superi din cauza "vampiritzei"
    asa ca ma abtin ... divina...super...si creatia
    trece de nori...
    Si nu numai tu ai avut o zi proasta (2 aprilie)
    eu o am in fiecare minut fara tine...
    abia respir.. si abia mai pot gandi rational...
    la cate am minte... singuru refugiu al meu esti tu... in bratele tale...dar uneori e imposibil asta... si simt ca mor... sau ca mi`as taia o vena...
    Stiu ca intelegi... si sincer ajungi sa intelegi mai bine decat o fac eu...
    Sunt o egoista... ca am putut sa ma gadesc a te lasa singur...
    Mi`e greu sa ma regasesc in lumea asta...
    MI`e greu sa mai simt ceva...
    Acum stiu ca esti departe si mi`as dori sa te am aici...
    Nu imi pasa daca altii ma fac egoista ptr ca mi`e imi pasa ce crezi tu , si ce simti tu ...
    :X:X:X:X have fun :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere