marți, 19 aprilie 2011



Azi NU! adica.. da:D dar oricum, azi iubesc, azi iert, azi nu sunt trist, nu sunt obosit desi am dormit doar 3 ore..

Azi e ziua cea mare.. |culmea.. tot 24 de ore are O.o| Azi am facut 20 si inca ii mai fac! Azi am dreptate chiar daca ma contrazic singur, tot eu castig, azi totul e pentru mine.. sunt egoist, nu!?

Asa si? Nu'mi pasa viata'i frumoasa, imbracata'n roz, pare curva, defapt e Hello Kitty..

Da'o dracu de stare naspa.. ce daca e nor? asa sunt si eu dimineata.. zambesc desi totusi sunt destul de adormit.. acum e soare, doar ca e acoperit de nori.

Wow. cea mai pozitiva postare de pana acum, cred. superb

Ora 9:18, "Ombladon |Bitza| - confidential" in boxe

am baut o cafea cu mama

am rucsacu 70-80% gata.. camera mea e ca dupa razboiu' de independenta din sufragerie

am 5 minute sa termin postarea..

desi cred c'o s'o las asa.. sa se termine singura:D, nu te gandi la prostii!!! :">

bafta MOw!! mai vorbim de paste :> CIUS:*

Un comentariu:

  1. mai lasat pe mine
    acasa sa pleci...
    egoistu meu:X:X
    "mai ai 45 de secunde sa te aduni":))
    nu sa se termine singura ...
    te iubesc:X:X:X

    RăspundețiȘtergere