duminică, 17 aprilie 2011

And that is what i am


Pur si simplu nu'mi pasa.. deloc.. Vreau doar timp, lasa'ma singur pe o banca..

Da'mi un biscuite si o sa imi las privirea prada abisului negru, in care se pare ca pasesc din ce in ce mai repede..

Avand o stare cu care nu poti nici spala pe jos, pentru ca moralul imi e sub nivelul marii, insir cuvinte pe care nu o sa le gasesc maine. Daca vrei sa faci ceva, fa'o la timpul ei/lui.

Inca doua zile. Simt cu sangele imi curge prin vene.. vad cum imi trec amintirile prin fata ochilor.

Oare. Toate astea sunt doar premonitii? Oare. Daca ma duc la munte, am sanse sa nu mai vin? ok.

That's it.. I really don't give any fuck. Daca as sti ca nu ma mai intorc, tot as pleca.

Cam negativist pana acum.. super! Injura'ma! yeah! hit me, than fix me up.

Prefer sa tac..

2 comentarii:

  1. Nu te mai gandi asa mult la ce o sa se intample. Traieste clipa. Totul o sa fie super tare. Cine nu ar vrea sa mearga la munte, sa se relaxeze cateva zile, sa evadeze dintr-o cutie de chibrituri[casa], sa se rupa cu totul de lumea asta infecta? Hai zi cine?
    Distreaza-te maxim :D!

    RăspundețiȘtergere
  2. pupuci... multi...
    eu vreau sigur sa te intorci...
    te iubesc:X

    RăspundețiȘtergere