duminică, 20 martie 2011

New Text Document


Daca viata ar fi o tigare, as prefera s'o trag in piept

Daca viata ar fi o bere, macar sa fie PET

Fiindca e din ce in ce mai grea, o sa m'apuc de sala

Dar cum se face ca nimic din ce ai nevoie, nu inveti in scoala?

Pentru ca nu's perfect, imi pun tristetea'n vicii

Am nevoie de o foaie si un pix, si'o sa'ti dau indicii

Despre cum ma simt, ce simt, dar sunt nehotarat

Spun ca stiu ce vreau, dar defapt, cred ca ma mint

Si te mint si pe tine daca ma intelegi

Daca citesti aceste randuri, si te gandesti, nu negi

Viata e la fel ca o raceala

Te chinui sa o duci la capat, dar nu stii cand apare

Urasc sa fiu matur, urasc o zi nasoala

Urasc foarte multe, in general, tot ce nu dispare

Mi'e dor de mine, de cand eram mai mic

Cand nu aveam griji, si nu eram nostalgic

Mi'e dor de "Old Time Sake", si stii tu ce inseamna

In comparatie cu atunci, acum totul e o drama

Urasc aceste versuri, pentru ca le'am scris eu

Urasc sa zic intr'una, se poate si mai rau

Urasc sa fiu cel care, greseste mereu,

Am scris atatea chestii, si din descriere's eu.

M'am saturat sa iau decizii, si sa ma port ciudat,

M'am saturat sa imi iau palme, ca am aratat

Cine sunt, c'am fost direct, si i'am lasat pe toti

Sa ma cunoasca asa cum sunt, chiar si pe idioti.

M'am saturat de tot!

Gata, nu mai scriu.. nu mai suport!



Ce ma regasesc in asta...

Un comentariu:

  1. Atata tristete intr-un singur om..Poate gandul ca nu esti singurul in situatia asta te va mai relaxa.
    "Ceea ce am mai bun in mine datoresc suferintei; dar si ceea ce am pierdut in viata nu mai putin ei datoreste. Din acest motiv suferinta nu poate fi nici blestemata, dar nici iubita." Sunt vorbele lui Emil Cioran. Pe mine m-au linistit intr-o oarecare masura.

    P.S.S. Asa este, adevarul doare, dar este cel mai sanatos;). :*
    Take care boy !!!

    RăspundețiȘtergere