luni, 7 martie 2011

Azi

7.Martie.2011. M'am trezit la 11:00. Azi invat (la) biologie, desi, tot azi, nici iarba nu creste.. Sunt destul de melancolic si cam trist.

Dar e ok. Nu e soare, sau vreo vreme buna, si eu nu's "Spike" deci, vremea'mi strica starile.

Mi'e dor de vremurile bune.. Simt ca fiecare cuvant ma "loveste" de parca nu ar veni de la prieteni. Maine totul o sa fie bine. O sa ma duc la scoala, si o sa uit de "shitty mood'ul" asta. SPeR! Sper sa citeasca si ea blogu' asta plin de cuvinte puse aiurea, fara inteles sau sens, dar care imi apartin, care poarta un singur "watermark" -bobo-.

Din cate observ azi folosesc multe cuvinte din engleza. In momente ca astea imi pun gandurile intr'un biscuit si merg mai departe (prietenii mei inteleg). Gata.. nu mai zic nimic.

"Suntem frunze diferite, totusi din acelasi pom!"

Un comentariu: