vineri, 18 martie 2011

fuck off


Nu mai suport pe nimeni! cum sa fie totul pe dos in doar o zi. eu care credeam ca viata e prea frumoasa pentru a fi traita aiurea.. ce cacat.. mi se pare atat de aiurea tot ce se intampla, incat as putea merge pe apa, cu picioarele goale.

de ce? cum pula mea se pot intampla atatea cacaturi in aceeasi zi, aparent perfecta.. ha ha ha...

sunt putine zilele in care ma trezesc cu zambetul pe buze.. da's tragice! de acum cand am o zi "aparent perfecta" o sa stau inchis in casa, si o sa ignor orice sfat sau actiune de la vreun cunoscut, mai ales de la persoanele APrOPiaTE..

parca presimtisem ceva aseara cand am scris versurile alea..


MEsAJUL E DOAR UNUL! plecati in mortii vostri!

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca sunt eu cea care iti da vestea asta, dar dragul meu...Aceasta este Realitatea. Si cand te gandesti ca acesta este doar inceputul..
    Si eu trec prin niste momente asemanatoare si pot spune ca te inteleg perfect, dar .. uite ce ma gandesc eu uneori " Orice rau inspre un bine! " Haide fi happy, smile, ca totul trece :D:* !

    RăspundețiȘtergere