marți, 1 martie 2011

La Multi Ani!


Azi e I martie. A inceput oficial primavara. Natura se "trezeste", teoretic, din cate vad, dar sunt optimist.

Postarea a fost spontana. Dupa ce am vorbit cu Iubita mea, "mi'am amintit" de blog.

Azi va doresc fericire.

Azi nu trebuie sa fiti suparate, plictisite, obosite.. Azi e ziua voastra, profitati de ea!!

Azi e ziua tuturor fetelor, si femeilor! Va urez un sincer La Multi Ani!

Chiar daca uneori, sunteti neintelese, sau neintelegatoare, azi e ziua in care uitati tot ce e nasol. Si aici ma refer la tot, de la 'absente la facturi'.

Acum o sa incerc sa fac un portret "universal" -va rog sa n'o luati in nume de rau-, o sa imi imaginez fata pe care o iubesc.

Fericirea. Ea stie mereu s'o exprime
Poate face soare chiar si din furtuna
Spune multe cuvinte, unele sublime
O privesc mereu ca pe o floare
Ma gandesc, cum se poate oare
Ai putea rani o Fiinta atat de gingasa
Care este uneori atat de dulce, atat de dragalasa?


Un comentariu: