luni, 14 februarie 2011

Iubesc..


Azi iubesc. Azi e Ziua Indragostitilor. Azi nu'mi pasa decat de ea. Acea ea, care mi'a schimbat ultimele 3 luni. Datorita iubitei mele, scriu aceste randuri, pentru ca imi alimenteaza creativitatea. Stie sa ma bine dispuna mereu. Cu 2 cuvinte, spuse in 2 secunde, am uitat de ce eram trist.

Iubirea: este cel mai intens, sincer, placut sentiment, ce umple fiecare persoana cu romantism.

Ma trezesc de foarte multe ori cu gandul la ea, si am zile incredibile. Dar ca si orice sentiment, sau stare, are si parti mai putin bune. Intr'o relatie exista certuri, de care, sincer, eu n'am avut parte in ultimul timp. Contrazicerile sunt normale, desi cateodata se transforma in "certuri amicale". Si zic, ca sunt normale pentru ca, daca cele doua persoane ce formeaza un cuplu sunt tot timpul de acord, intervine monotonia. Asta se poate intampla doar cand cele doua persoane sunt aproape identice, sau foarte diferite.

Te iubesc!

3 comentarii:

  1. Fricirea capata multe forme, iar iubirea este una dintre cele mai placute...Don't worry,just be happy...azi e prima zi din restul vietii tale si se merita traita ca atare,asa ca lasa netul si fugi

    RăspundețiȘtergere
  2. Va sta super impreuna si sper ca sunteti fericiti. :X Aveti grija unul de altu';)!

    RăspundețiȘtergere