duminică, 13 februarie 2011

Idei


Stau, Gandesc, Respir, Tresar, Momente tot mai dese in viata. Stiu ca nu e bine, pierd mult timp, dar cumva trebuie sa ma regasesc.Imi imaginez traseul vietii, vazut din afara perspectivei mele. Nu arata bine deloc. Am facut greseli. Stiu, si le recunosc. Stiu ca voi face multe alte greseli, pe care le voi recunoaste, din nou. In general, nu stiu sa ma fac inteles, sau cel putin asta imi arata persoanele din jurul meu. Cat de greu sa poate fi? Dar stai. nici eu nu stiu.

bogdaN e numele meu. Nu ma pricep la multe lucruri. Unul dintre ele ar fi acela de a ma descrie. Niciodata nu imi pot transpune starea, in cuvinte. Poate nu e greu, sau poate e imposibil.

Aproape 20 de ani. Deja matur, fizic. Inca ma bucur de partile amuzante ale vietii. Inca ma pot enerva dintr'un singur cuvant, sau nu, desi mi'a fost schimbat cursul vietii, si nu tocmai in bine.

Berbec. Asta explica foarte multe aspecte din comportamentul meu. Uneori plin de viata.. alteori, plictisit atat de mult, incat viata "mi-o lipesc pe net", ca pe un poster cu Metallica pe peretele din dormitor.

In speranta ca voi continua asta intr'o zi la fel de intens traita ca si cea de azi, pun aceste puncte (...)


Un comentariu:

  1. Cred ca mult mai important decat expunerea descrierii tale, este faptul ca tu macar incerci sa te intelegi si sa te analizez,ceea ce te face diferit de altii. :

    RăspundețiȘtergere