miercuri, 23 februarie 2011

Noi?


Dup'o lunga perioada superba
A urmat o noapte destul de incerta
Ma gandeam ca am facut ce trebuie
Comportamentul meu ma sperie.
Fac versuri cand sunt nervos,
E cam ciudat, si de prisos
Dar e modul meu de exprimare
Sunt un oarecare, care
Spune direct ce i se pare.
Ca ar fi bine de stiut
Ca n'am zis de la l'anceput
Ca n'am zis niciodata..
Si tu acum zici: "Las'o balta.."?
Credeam ca ma cunosti..
Tu ma intrebi "Ma iubesti?"
Ma doare sa aud astea de la tine
Uite'ma, acum fac rime
Sunt cam jalnice, exact ca mine
Par de multe ori ok, da' nu's deloc bine
Poate ma gandesc la tine, sau poate doar la mine..
Oare eu te iubesc?
Oare, tu ma iubesti?
Oare de ce nu pot s'adorm
Cand nu vorbesc atunci cu tine
Oare cine ma crede cand zic, ca tin la tine?
Versuri scriu cand sunt suparat,
Ma gandesc la tot ce s'a'ntamplat
Ma simt aiurea, te iubesc, am incheiat.

Un comentariu:

  1. Wow...ce poezie frumoasa, dar cam dureroara:(! Nu are rost sa suferi, in cazul in care chiar suferi. Take care.

    RăspundețiȘtergere