miercuri, 28 octombrie 2015

P**a Mea

Sunt eu, cel mai mare defect al tau, Dumnezeu
Dar cica tu esti perfect, si totusi exist si eu
Un paradox, eu nu sunt perfect, tu nu esti rau
Sunt mai bine definit decat un film FullHD

Contrastul dintre bine si rau,
Ies din zona gri cum ies altii din metrou
Sunt egocentric, un narcisit si bou
Ca n-am facut multe la timpul lor,

Sunt modest, mandru, optimist
Onest, am spirit civic, uneori trist
Dar am invatat sa ma bucur des
Fericirea sta pe capul meu ca un fes

Nu sunt mandru de toate care le-am facut
Dar am iubit, iubesc si am zis-o, n-am tacut
M-am nascut tarziu, intr-o era gresita
Tehnologia ma incanta, poate planeta e gresita

Sunt tot ce mi-am dorit vreodata
La sfarsitul vietii vreau sa fiu tata
Tot ce nu am fost vreodata...
O sa va spun mai mult, dar alta data.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu