miercuri, 2 septembrie 2015

Sunt eu… acelasi eu.

Nu incerca sa ma intelegi
N-ai sa poti, o sa o fac oricum
Stii ca fac ce vreau, nu poti
Sa ma controlezi, n-ai cum
Vreau sa fac asta, asa ca nu incerca
Probabil o sa regret asta, bla bla bla
E ca sa zic asa, decizia , mea
Vreau sa regret c-am facut asta,
Nu ca am renuntat sa incerc.. mdeah.
Ca sa fie clar, nu fac asta de la cuba libre
Vreau sa ma asigur ca “romica” isi face treaba
O sa-mi para rau probabil, shhh, te rog, bre!
Cica dup-o alta, tot o alta vine
Doar ca ea nu-i alta, am vrut sa cred ca da
N-am reusit, stii prea bine
Nu ascult de nimeni, iar, stiu, sunt sigur ca-i asa
Imi pare rau ca n-am facut nimic din ce-mi doream
Imi pare rau ca n-a facut nimic din tot ce-mi doream
Dar e ok, stii viata e roz doar daca vrei sa crezi
Stiu ca poti, te rog, nu inceta sa visezi, vezi?
Zice unu’n boxe, “don’t be a silly boy”
Sunt , si vreau sa cred ca’s un soi
De om care vrea sa vada totu-n doi
Nu te cred ca zici ca n-ai nevoie de noi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu