luni, 12 decembrie 2011

Tuu

Tu esti cea care imi spune ca e bine
Tu ma ridici in picioare, am nevoie de tine
Tu ma iubesti dar nu tii la mine
Un fel de cult, pe care il venerez
Incep sa simt ca te indepartez
Fara sa vreau incep sa oftez.
Dar ma calmez , evaluez, fumez si ma transpun in vers
Visez ca totul are sens , si totusi din mers
Dam un share la sentimente.
Sentimental, si boschetar. Am sufletul gol, realmente
Fara pic de ganduri urate , doar curate, nu necurate
Imagini si schite imi vin acum in minte
Puteam si inca putem sa scriem o poveste
Un basm. Un happy story ce nu e pe sfarsite
Ci doar se transmite prin sufltele unite
Privite din exterior, hulite de cei din decor
Si uite-ma! Cand scriu imi cresc aripi
E singurul moment in care jur ca zbor
Dar tu faci totul sa fie, pura agonie, si mor..
Apoi renasc, ma transform in cuvinte de neinteles
Dar ce frumos sa le dai un sens, te iubesc..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu