duminică, 4 decembrie 2011

1 decembrie

De 1 decembrie am fost acasa. Cand zic acasa ma refer, chiar acasa: adica in orasul meu drag.
Cum am pc'ul la camin, am redescoperit televizorul. Speram sa fiu impresionat. Am fost, ce'i drept, dar nu intr'un mod placut; asa cum ma asteptam..

Pe scurt:

Proteve: il pupa in pula pe: "ghici cine", cel care "si'a intrecut maestrul"

Antena: una: speram sa scap de reclamele de pe YT care pur si simplu SE BAGA peste vid. Am avut neplacerea de a spera sa nu fie mai lunga de 3 secunde sa pot afla ce se ascundea in partea de jos a ecranului. Deci tot o arde pe ce nu ne intereseaza.. cel putin acea "mana de oameni" care vad dincolo de aparente.

Placut surprins am fost cand am vazut reclama de la Vodafone: e subtila, e subliminala, si ar trebui interzisa! Dar mesajul subliminal ne face sa fim mai buni. Ma refer la acea reclama in care CRBL sta pe o banca si isi pune dorinte..
Daca o sa reuseasca sa schimbe mentalitati, trec pe Vodafone!! :D nu promit..

PS: B te iubesc!!

Un comentariu: