luni, 9 mai 2011

"Am tot ce vreau, si nimic din ce'am nevoie"

Vreau sa pot sa tac, cand mi'o iau peste cap
Vreau sa pot sa tip cine sunt, sau sa zic!
Tot mi se spune, ca in piele nu'mi incap
Poate am crescut si mie pielea prea mica..
Stiu ca nu ma suporta multi, da' de multi nu'mi pasa
Si cam de mult, nu'mi pasa, daca sunt intr'o pasa
Proasta, si nu vorbesc de fotbal, pentru ca nu's in stare
Rau nu'mi pare, dar nici nu ma bucur, ca m'am facut mare
Uneori vreau sa ii dau foc! Sa trag, si s'o tin in piept
Sa raman fara aer, ca tot imi ziceti voi ca'mi dau aere
Nimeni nu'mi vrea raul.. luati'mi binele..
Nu'mi mai pasa.. raman doar cu rimele..
Sunt eu! Nu ma poti intelege, sa nu'mi arunci cuvintele
Rele, grele, adica.. stii ce? Ma pis pe ele
Da' daca tot sunt la zid!
Mai pot cere macar, un Kent lung, si'un chibrit?
Si un cocart, sa'l beau shot..
Ca vreau sa uit de unde'am plecat
Sa uit cate'am indurat.. iar sunt trist..
Iar sunt prost ca scriu tot ce m'apasa.
Intr'o poezie, ce n'o s'o citeasca
Nimeni, sau nu o sa o inteleaga..
Vreau sa zbor in pula mea departe de aici,
Nu mai vreau predici, sa nu mai aud ce zici
Sa plutesc in amintirile reci
Sa cred ca toate cicatricile, sunt de la lilieci...
Sa fie lumina! Sa fie luna plina
Sa aud un vers in surdina,
Un gand ce ma deprima
O perdea prea densa
O flacara prea intensa
O vioara prea lenta
O minte prea dementa..
O idee incerta
O voce indiscreta
O mie de ganduri ce se repeta
Ma uit in jos.. ii injur pe cei din jur
Inchid ochii si zbor.. N'am nevoie de covor..
Am incheiat, privind in gol.

2 comentarii:

  1. gresit...
    1- eu am citit asa ca nu mai exista nimeni
    2- mie imi pasa de tine si tot ce in legaturi
    cu tine
    3- eu am inteles in mare parte...
    4- te iubesc enorm de mult si sper sa crezi asta si sa intelegi cand sunt prea posesiva ca nu vreau sa te pierd...in rest am incredere in tine:X:X:X

    watashi wa anata o`aishite:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. cine a sters comm de la mine???
    :((:((
    te iubesc enorm:X:X:X

    RăspundețiȘtergere