sâmbătă, 14 mai 2011

Absolut

Eu? Sau nu.. nu stiu
El sau ea, dar nu te stiu
In stare, de cacaturi intamplatoare
Evit orice deplasare,
Daca e plictisitoare
Nu arunc cu semne de intrebare
Nu alerg dupa "fecioare"
O iubesc pe ea, n'am nevoie
De file, fite si fetite..
Ma pis pe manele.
Imi vad de ale mele
Si'o sa dorm pe mine, bre
Daca o s'o arzi in talente
Sunt genu' de om, care trece
Peste dezamagiri, si uite
Acum sunt eu rece
Nu ies cu baietii la o bere
De'aia la Pet de la MC..
A. Dar stai asa.. era vorba
Ca tu iar o sa te plimbi cu bicla
Ce rau sunt, sa'mi bag pula.
Dau din cap pe orice beat
Indiferent, ca's treaz, sau.. matolit
Inca iubesc ca ma bucur de ce iubesc
Iubesc. Cat imi place cum gandesc
Marturisesc, n'am de ce sa ma opresc
Sa renunt la acest sentiment intens
Vorbele, le pun pe un mod mai dens.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu