miercuri, 8 februarie 2012

Dimineata devreme cu Colaps si Marlboro

5 AM
N'am somn. Am avut o zi agitata. De la colegii de camera, colegii de palier, pana la probleme personale.
M'a enervat unu' ca l'am intrebat daca mi'a vazut stick'ul. M'am certat cu altul, pe diverse teme. M'am luat de un altul ca ... tot asa.
Am nevoie de liniste. Trebuie sa ma regasesc. Vreau sa plec, sa ma deconectez. Vreau la munte.
Vreau sa fiu langa iubita mea, sa o sustin, ca trece printr'o perioada naspa a vietii: adolescenta. Toti stim cum e.
Sa nu mai am fite d'astea de prost gust.
Viata de camin, huh? Cand alergi prin frigul de - Nshpe grade, sa'ti iei mancare, de la nu stiu ce non stop, de prin nu stiu ce colt sinihistru de bucuresti. Exagerez.. Era 22: si ceva, si noi eram la gara de nord, dupa cartofi si paste. dar frig tot era. Bine c'am prins metrou', ca ne lua dracu.
Acum cateva zile, am fost in Centrul Vechi pt un pachet de tigari... Bine, initial plecasem pentru Kultur Haus, dar nu putea intra decat juma' de grup, asa ca am decis sa ne intoarcem, toti, cu un taxi.
Toti in jurul meu dorm.. Se mai aud doar sunetele de la tastatura mea, si cate un mesaj ratacit, prin paturile de "la 1". Am Deliric1 in casti.
N'am mai baut o cafea de o saptamana si ceva, si acum chiar am nevoie. O narghilea de vreo cateva luni.. un ceva bun, de si mai mult.. Dar, e viata mea, si pot fi ce vreau eu. Si azi vreau sa fiu un Bobo mai bun. Mai calm, mai hippiot. Vreau sa ma pregatesc mai intens pentru flacutate [am scris intentionat].
Sper sa trec de testu' la Agrotehnica.
Am promis ca daca scap cu bine de sesiunea asta, am sa ma duc la Biserica.


Ma duc la o tigare.. Rompe, Rompe..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu