joi, 18 august 2011

Idei de idiot

Ora: 00:14 
Ziua: 18 Aug 2011
Ideea de baza: Fara


De doua ore citesc bloguri, si mi'am dat seama ca mi'e dor de vremurile in care, chiar conta ce scriu aici.. Adica, puteam sa imi exprim ideea, in ideea ca cineva va avea ideea sa ma consoleze.
Ma simt neimplinit, incomplet, si fara vlaga.


Simt ca imi pierd partile bune. Apropiatii imi spun ca ma enervez prea repede. Ca iert prea mult. Ca sunt un prost, si sunt un prost daca nu ma prind. |stii tu vorba aia: daca'ti zice unu' ca esti prost, il trimiti la ma'sa, da' daca'ti mai zice unu', inseamna ca e o problema|


Cred ca stresul m'a pus la pamant. Adica.. asa imi trebuie, daca nu sunt in stare sa duc ceva la capat.


Maine.. adica, azi, imi promisesem un film, la Jurnal, dar cum nu am cu cine, n'are rost sa mai pierd timpul pe acolo.. mai bine stau acasa, si imi f*t creierii la tastatura, si cu caietul de bio in mana, incercand sa retin cat mai mult.


Cat de greu imi este sa aplic un sfat oferit la momentul oportun, unei persoane? Aproape imposibil!
Vreau! Sunt sigur de asta. Acum trebuie doar sa imi dau seama ce anume...


Vreau sa urc in primul tren din gara, si sa plec. Sa cobor in ultima statie, si apoi sa urc in altul.
Sa las in urma toate gandurile si sa ma bucur de ce'mi ofera viata.


Citisem Postarea de la ziua mea.. Aia da buna dispozitie. Imi e dor de mine, de mine cand eram eu.. cand nu "faceam fite" de'astea. Nu aveam blog, pentru ca nu aveam nevoie. Alea da vremuri.


PS: sunt la voluntariat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu