vineri, 26 august 2011

Dimineata tarzie

Azi. Fix o saptamana inainte sa dau bacu'. Am o cafea in fata, a ramas doar zatul care e mai intunecat decat viziunea mea despre viitor. M'am trezit cu Specii- Noi toti, apoi am baut cafeaua cu Kraftu- Cafea cu Lapte.

O dimineata tarzie.. O dimineata care m'a adus in alta zi, la fel de infecta ca cea de ieri. O dimineata interesanta, perceputa in timpan ca un urlet soptit in gand.

6 ore de somn. Cearcani la ochi, barbos, si ochii rosii. Asa arat acum. Partea buna e ca inca mai pot pune toate defectele intr'o lumina care se vrea inchisa.

Aceeasi dezordine bine definita, aceeasi perna sifonata, cu mici harti desenate involuntar, aceleasi postere care ma vegheaza toata noaptea.

Am nevoie de o schimbare. Care promit ca o sa vina, daca ziua de 2 septembrie, o sa fie una favorabila, adica in jur de 7-8 ...  *cine stie, cunoaste*

Iar bacul. Iar stres. Iar ma bucur si apoi pumni in pereti.

"toate trec, ba.. da'le dracu"


Last edit: A fost favorabila ziua!!
Revenind la starea mea de atunci, visez la cafeaua aia din fata pc'ului.
Cafea pe care o beau si la camin, dar parca, nu e la fel de dulce si plina de energie, ca acasa. Nu credeam ca o sa spun asta, dar parca e frumos si acasa.


Libertate, frate, poate facultate, si viata de noaaptee!!

Un comentariu: