joi, 24 mai 2012

Un alt fel de 'neatza!!

ataaat!! Un "Dubstep la vioara" ce te trezeste si din morti

Si soarele da sa rasara
Dar norii nu vor sa dispara
E dimineata devreme sau seara tarziu
Nu stiu. E 5 dimineata, si e pustiu.
In fata caminului sunt cativa lilieci
Care nu or sa adoarma nici daca'i ineci

Dar ziua avem facultate, nu conteaza ca e joi
Si cred ca pot lua examenele, nu sa pic cu doi
Cu doi din grupa cred ca o sa ma fac drupa
Ca la botanica, am absenta, da' o recuperez eu dupa
Si dupa ce se catara si soarele pe cer
Sper, sa am energie sa termin orele, sper!
Si iata ca ea e iar enervata, suparata si stresata
Dar o sa ajung si eu acasa, de pe inima sa'i iau o piatra
Si sa nu mai planga noaptea, ca nu poate nici sa doarma
Doar suspina, se roaga, se'nchina, toate astea o deprima
Incerc sa'i imprim o stare mai buna, sa zambeasca'n plapuma
Ce minte obosita am, trec de la o idee la alta, ca un caine pe Salam
Cand am inceput sa scriu, nu stiam ce vreau, acum cu calm
Dau Enter si Space, ca atat mai am. Tastatura' goala
Ar trebui s'o cenzurez, bine ca n'o scot afara
Inca doua ore si ma duc la scoala
Facultate, nu liceu sau generala
Mi'e somn, dar eu seara nu dorm, nu's om
N'am somn, ca nu's pescarie. Dac'adormi te torn.


ataaat!! Un "Dubstep la vioara" ce te trezeste si din morti

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu